E-Belgelere İlişkin İptal, İtiraz, İhbar ve İhtarların Bildirilmesi 01.05.2021 Tarihinde Başlıyor.
E-belgelerinin uygulamasına ilişkin usul ve esasların düzenlendiği 509 Sıra No.lu VUK Genel Tebliğinde açıklandığı üzere mükellefler tarafından düzenlenen e-Belgelere ilişkin olarak noter aracılığıyla, taahhütlü mektupla, telgrafla veya güvenli elektronik imza kullanılarak kayıtlı elektronik posta sistemi ile yapılan ihbar veya ihtarlar ile e-Belge iptal işlemlerinin 01.05.2021 tarihinden itibaren, ebelge.gib.gov.tr adresinde yayımlanacak kılavuzda belirtilen usul, esas ve süreler içinde, elektronik ortamda Başkanlık bilgi işlem sistemine bildirilmesi zorunludur.
Söz konusu kılavuz duyurumuzun yayım tarihi itibariyle henüz yayımlanmamıştır.
Saygılarımızla,
© Copyright 2019 As Bağımsız Denetim ve YMM A.Ş. Tüm Hakları Saklıdır.